Vragen? Bel +31 (0) 30 230 61 41
Meer kans op interessante opdrachten voor uw professionals
Meer kans op interessante opdrachten voor uw professionals

Ons proces in vijf stappen

Inschrijven

1. Inschrijven

U bent leverancier van (zelfstandig) professionals? Dan is het mogelijk om u in te schrijven in het netwerk van Myflex. Na inschrijving ontvangt u dagelijks via ons portal relevante aanvragen.

Aanvraag in uw mail

2. Aanvraag in het portal

Als een van onze klanten een zoekopdracht plaatst, ontvangt u een aanvraag in ons portal. Past uw profiel bij de eisen van de klant, dan kunt u reageren door een of meerdere kandidaten voor te stellen.

Selectie en voorstellen kandidaat

3. Selectie en voorstellen

Op basis van de criteria van de klant, gaan onze recruiters de voorgestelde kandidaten selecteren. Een nadere kennismaking met Myflex of direct bij de klant is onderdeel van het proces. Sluit het profiel van uw kandidaat het best aan bij de wensen van de klant, dan stellen wij de kandidaat voor.

Screening en contract

4. Screening en contract

Mocht uw kandidaat aan de slag gaan bij onze opdrachtgever, dan ontvangt u van Myflex een contract en eventueel aanvullende documenten. Voor een aantal van onze klanten voeren we een pre-employment screening (PES) uit. Is de screening in orde en zijn de contracten getekend, dan kan de kandidaat aan de slag.

Betaling

5. Betaling

Maandelijks kunt u uw factuur met urenstaat van de kandidaat naar ons sturen. Wij controleren of uw factuur klopt met de uren. Heeft de opdrachtgever akkoord gegeven en heeft u aan de fiscale en juridische verplichtingen voldaan, dan betalen wij u uit.

Dagelijks op de hoogte van actuele opdrachten

Dagelijks op de hoogte van actuele opdrachten

inschrijven